Darmowa Dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Zwroty, wymiana i reklamacje

ZWROTY



Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych produktów wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (pobierz) i dołączonym oryginalnym dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz być uszkodzony.

 

Oryginalny karton z butami powinien być opakowany papierem, nie może być bezpośrednio oklejony taśmą.

Przelewy pieniędzy za zwrócony produkt realizujemy tylko za pomocą elektronicznych przelewów na wskazany w formularzu numer rachunku bankowego w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego produktu.

Nie odsyłamy pieniędzy za pomocą przekazów pocztowych.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

WYMIANA

 

Rozumiemy, że mimo szczerych chęci mogą Państwo źle dobrać rozmiar butów. W takim przypadku prosimy o natychmiastowy kontakt. Jeżeli jest to tylko możliwe (tzn. posiadamy dany rozmiar) istnieje możliwość wymiany butów. Koszty transportu pokrywa kupujący. Gdybyśmy nie posiadali rozmiaru na wymianę - gwarantujemy zwrot wartości produktu bez kosztów wysyłki. Pieniądze przelewamy na wskazane konto bankowe. W celu wymiany obuwia proszę zastosować się do poniższych wskazówek:

Do paczki proszę włożyć wypełniony formularz wymiany (pobierz) oraz 13 zł na przesyłkę zwrotną. Proszę również do paczki włożyć dowód zakupu, jeśli wymiana dojdzie do skutku paragon zostanie odesłany wraz z wymienioną parą.

Buty odsyłamy niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, ale nie informujemy o tym.
Przypominamy iż wymianie podlegają tylko buty nie posiadające żadnych śladów użytkowania. Oryginalny karton z butami powinien być opakowany papierem, nie może być bezpośrednio oklejony taśmą.

 

GWARANCJA I REKLAMACJE

 

Reklamacje do rozpatrzenia proszę kierować pod adres e-mail: reklamacje@ego-sport.pl


    Na wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wady ukryte w obuwiu niezużytym.
    Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący, obuwie po rozpatrzeniu reklamacji odsyłane jest na nasz koszt (za wyjątkiem reklamacji bezzasadnych).
    Podstawą przyjęcia reklamacji jest poprawnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne (pobierz) oraz dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
    Do reklamacji przyjmowane jest wyłącznie obuwie nie zabrudzone oraz wywietrzone.
    Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone na wypełnionym czytelnie formularzu, którego wzór należy pobrać stąd
    Sprzedawca na ustosunkowanie się do reklamacji ma 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na nasz adres.
    Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
    Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym.
    Reklamacji nie podlega: naturalne zużywanie się obuwia; obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji; obuwie źle dopasowane do stopy; różnice w kolorze i strukturze skóry oraz załamania, zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z naturalnych właściwości skóry; obuwie użytkowanie niezgodnie z przeznaczeniem, dotyczy w szczególności obuwia halowego.
    W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową kupujący może żądać w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie towar zostanie wymieniony na nowy.

Reklamacja to normalna sprawa przy sprzedaży produktów. Jeśli stwierdzą Państwo niezgodności towaru z umową konsumencką, skazy itp., proszę o kontakt z nami, a gwarantujemy, że na pewno znajdziemy satysfakcjonujące obie strony rozwiązanie i unikniemy niemiłych sytuacji. Możemy Państwa zapewnić, że nigdy świadomie nie wysyłamy towaru wadliwego, ale przy dużej sprzedaży może nam umknąć jakaś wada, o której nie wiemy. Staramy się dołożyć wszelkich starań, aby sumiennie i rzetelnie przeprowadzić z Państwem transakcję, o to samo prosimy Państwa. Jesteśmy tylko ludźmi i zawsze możemy się porozumieć ku obopólnemu zadowoleniu.

Zaufane Opinie IdoSell
4.88 / 5.00 391 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-04-24
bardzo szybka dostawa, miałem możliwość zmiany zamowienia w ostatniej chwili, cena butów najniższa w sieci, polecam bardzo,
2024-04-22
Wszystko super tylko czekam na zwrot buciki za wąskie .Proszę o szybki zwrot
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel