Cieszymy się, że trafiłeś do
naszego sklepu i wierzymy, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Przy
tworzeniu tego sklepu sklepu postawiliśmy sobie priorytety przyjaznej, wygodnej, przejrzystej i ergonomicznej obsługi na każdym etapie: od
wyboru właściwego przedmiotu poprzez informowanie Cię o statusie
Twojego zamówienia do obsługi posprzedażowej, gdy istnieje potrzeba
wymiany lub zwrotu towaru czy załatwienie spraw związanych z reklamacją
towaru (ufamy jednak, że nie będzie takiej potrzeby). Postaraliśmy
się aby każdy etap przebiegał w szybki i przyjazny dla Ciebie sposób, jednak
może zdażyć się, że będziesz potrzebował dodatkowego wsparcia. Dlatego
przygotowaliśmy dla Ciebie rozbudowany system pomocy, dzięki któremu z
pewnością znajdziesz odpowiedź na Twoje pytania. Najpierw sprawdź
dział z najczęściej zadawanymi pytaniami (FAQ). Jeśli Twoje Pytania
są bardziej sprecyzowane zapraszamy do działów: Bezpieczeństwo Twoich
zakupów i Polityka Prywatności Wyszukiwarka przedmiotów Formy
płatności za zakupiony towar Dostawa, koszty wysyłek i czas ich
realizacji Jak dobrać odpowiedni rozmiar obuwia Gwarancja, zwroty,
wymiany i reklamacje Zapoznaj się z treścią Regulaminu aby uniknąć
nieporozumień na każdym etapie realizacji Twojego zamówienia. Jeżeli
zechcesz porozmawiać z nami przygotowaliśmy dla Ciebie trzy kanały
kontaktu: telefon, pocztę elektroniczną oraz komunikator Skype. Jeśli
chcesz dowiedzieć się więcej na temat kontaktu przejdź do działu Kontakt.
Życzymy udanych zakupów!
4.89 / 5.00
185 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-09-16
Wszystko profesjonalnie, na drugi dzień buty były w domu, ładnie zapakowane.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.