FAQ

1. Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?
- wpłaty można dokonać z góry (przedpłata na konto) - wpłacając pieniądze na nasze konto bankowe, normalnym przelewem lub oferowanymi na dole strony głównej kanałami płatności.
- płacąc za towar przy odbiorze przesyłki - wysyłka za pobraniem.

2. Czy możliwy jest odbiór osobisty zakupionego towaru?
NIE.

3. Jakie są koszty przesyłki przy zakupie więcej niż jednej pary butów?

Koszty wysyłki przyzakupie więcej niż 1 pary są gratis. 

4. W jaki sposób mam wybrać właściwy rozmiar? Jak zmierzyć długość wkładki?
Do właściwego doboru rozmiaru obuwia pomocne będą tabele rozmiarowe. (Tabele mają charakter informacyjny i nie są równoznaczne z dostępnością wymienionych w nich rozmiarów).
Jak ustalić rozmiar?
1) Należy ustalić, jakiej długości jest stopa, której ma służyć wybrany model obuwia. Na kartce stawiamy stopę i zaznaczamy punkt za piętą i punkt przed najdłuższym palcem stopy, następnie od linijki rysujemy prostą kreskę łączącą te dwa punkty i mierzymy odległość między nimi – to da nam wymiar naszej stopy w centymetrach. Zawsze trzeba do tego wymiaru dodać około 5 mm, aby buty nie były za ciasne. Najlepiej zmierzyć obie stopy, ponieważ każdy z nas ma jedną stopę większą od drugiej.Kiedy już ustalimy ile centymetrów ma nasza stopa, należy sprawdzić w tabeli rozmiarowej wybranej firmy jakiemu rozmiarowi odpowiada długość naszej stopy.
2) We wszechobecnych sklepach sportowych możemy przymierzyć wybrany model buta danej marki i ustalić rozmiar.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie dane dotyczące wysyłek są opisane tutaj.

6. Jaki jest całkowity koszt zamówionego towaru? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?
Całkowity koszt składa się z kwoty stanowiącej wartość zakupionego towaru plus koszty wybranej z oferowanych przez nas formy przesyłki.

7. Czy oferowane produkty są objęte gwarancją? Na jaki okres?
Informacje dotyczące gwarancji i reklamacji są tutaj.

8. Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym terminie. Co mam teraz zrobić?
Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w terminie 5 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia (e-mail) o wysyłce, prosimy o kontakt pod adresem e-mail, bądź telefonicznie (nr telefonu do nas otrzymacie Państwo w e-mailu potwierdzającym transakcję). Za każdym razem prosimy o podanie nazwy użytkownika z Allegro (nick z Allegro) z profilu na Allegro, z którego został dokonany zakup.

9. Nieodpowiednio wybrałem/am rozmiar butów. W jaki sposób można wymienić rozmiar?
O wymianach dowiesz się tutaj.

10. Czy istnieje możliwość zwrotu zakupionego towaru? W jaki sposób?

Wszystkiego o zwrotach dowiesz się tutaj.

11. Chciał(a)bym złożyć reklamację. W jaki sposób mogę to zrobić?
Zanim złożysz reklamację sprawdź czy spełnione zostały jej warunki. Szczegółowe informacje dotyczące warunków reklamacji zakupionego na naszych aukcjach obuwia znajdziesz tutaj.

12. Otrzymałem/am towar niezgodny z zamówieniem. Co mam teraz zrobić?
W takiej sytuacji prosimy o możliwie szybki kontakt e-mail bądź telefoniczny i poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji. Jeżeli pomyłka nastąpiła z naszej winy zwrócimy oczywiście wszystkie koszty przesyłek poniesione w związku zaistniałą sytuacją.

13. Po kliknięciu opcji „Kup Teraz” chciał(a)bym zrezygnować z zakupu? Co mam teraz zrobić?
W takiej sytuacji prosimy jak najszybciej przesłać informacje o rezygnacji z zakupu na nasz adres e-mail bądź telefonicznie. Transakcja zostanie anulowana. Do Allegro zostanie wysłany formularz zwrotu prowizji - Kupujący nie ponosi z tego tytułu żadnych konsekwencji.

14. Towar, który otrzymałem/am jest wadliwy ? Co mam w takiej sytuacji zrobić?
Sposoby postępowania w takiej sytuacji opisane są tutaj i tutaj.

15. Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić?

W przypadku jakiejkolwiek pomyłki przy składaniu zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt e-mail bądź telefonicznie. Za każdym razem prosimy o podanie nazwy użytkownika z Allegro (nick z Allegro) dotyczącej konta, z którego został dokonany zakup. Prosimy także o wytłumaczenie w którym miejscu nastąpiła pomyłka - poinformujemy co dalej w konkretnej sytuacji należy zrobić.

16. Z jakiego materiału wykonane są oferowane produkty?
Informacje dotyczące materiału, z którego wykonane są oferowane przez nas produkty, zostały podane w opisach poszczególnych aukcji.

17. Po kliknięciu opcji „Kup Teraz” chciał(a)bym zmienić rozmiar. Jak to zrobić?
W celu zmiany zamówionego rozmiaru obuwia prosimy o kontakt e-mail bądź telefonicznie. Za każdym razem prosimy o podanie nazwy użytkownika z Allegro (nick z Allegro) dotyczącej profilu na Allegro, z którego został dokonany zakup. Prosimy podać rozmiar butów, który ma zostać ostatecznie wysłany - sprawdzimy czy jest aktualnie dostępny i poinformujemy czy taka zmiana jest możliwa.

18. Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?
Tak. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Po zakupie niezwłocznie na naszą skrzynkę e-mail prześlij nam dane, na które faktura ma zostać wystawiona:
- Nazwa firmy (imię i nazwisko)
- Adres
- NIP


20. Co oznaczają skróty WMNS lub GS przy nazwach modeli obuwia firmy NIKE?
Skrót WMNS oznacza obuwie z przeznaczeniem dla kobiet, natomiast GS oznacza obuwie typu junior, doskonale nadające się dla kobiet, dzieci i młodzieży. Warto tu dodać, że obuwie z oznaczeniem GS jest dostępne do rozmiaru 38,5 (EUR), 24,5 cm.

21. Co to jest numer katalogowy?
Numer katalogowy jest unikatowym numerem dla każdego modelu obuwia ustalanym przez producenta. Pozwala ustalić dokładnie model obuwia, a wraz z rozmiarem parę, która Was interesuje. Obuwie firmy CROCS nie posiada numerów katalogowych. Tutaj dokładne określenie pary możliwe jest po podaniu nazwy modelu, koloru i oczywiście rozmiaru.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel